L.

Så är hela denna dagen över också, imorgon är jag ledig, skönt! Ska träffa Erika något på dagen tror jag och har inget annat inplanerat heller förrän på kvällen. Då blir det först Badminton och sen direkt efter är det träning :) 

Idag har jag lyckats tvätta nästan allt jag äger och städat överallt. Däremot har jag dragit runt med massa saker så jag måste nog dammsuga igen :P Är obeskrivligt hur mysigt det ska bli att krypa ner i nybäddade sängen sen! Var ju även till Lina en sväng, färgade hår och skruvade handtag.

Vad jag ska göra nu återstår att se, en film eller någon serie låter som en bra ide. Och lite varm oboy till det ;) På återseende mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: carro

ÅÅ den omtalade badminton matchen. Se till att ha fokus på den och inte medspelaren ;D

2009-02-22 @ 21:58:05
URL: http://cleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0