There's a melody that plays in my head all the time.

Så är bloggen fucked up, I did it. Anna tror jag ska få den stora äran att ta över ;) hehe. Just nu sitter jag bara här och funderar på att lägga mej framför TVn istället tills jag somnar. Har sett på gossip girl, färgat håret ikväll också och ska slinga imorgon. blev mycket bättre nu men det är lite färg kvar i pannan och slingorna gör jag imorogn innan träningen :)

Och alldeles nyss drog dom 40 spänn till ifrån min mobil! gaah. Jag har mailat dom men ska ringa imorgon också, annars lär det ju knappast bli något gjort. Annars är det ju bara att byta nummer, vilket jag iofs skulle göra iaf, jag har ju ett kanonnummer på lager vet ni. Har även mailat Telia om min kamera, skicka den.

Grattis, här kommer några bilder




jag och du
du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0