Sämst.

 Jag var beredd på skratt, och vad får man? inte mkt till skratt iaf, jag var helt säker på att jag skulle älska den här filmen och tycka den var precis lika rolig som Date Movie när den kom.. Tji fick man.

Handlar kort och gott om ett gäng ungdomar som är mitt i ett meteroitregn och det är jordbävning och världen komemr gå under. Varvat med massa skämt varav 90% är kassa. Vilken besvikelse.

Inget jag reommenderar. Fast något skratt blev det ju men nja.. räcker inte hela vägen. Låten i slutet av filmen är bäst! så ni som tänkte hyra denna kan ju spola fram :)


Disaster var namnet..


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ja de va supergott..åt också såna glassar när jag va liten :D Så kan man fylla struten med chokladsås :D

2009-02-12 @ 12:53:05
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0