Utmanad...

...av Emelie.

- Gå in i mappen "Mina bilder"
- Gå in i den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden.
- Visa bilden på bloggen, och skriv några meningar om den.
- Invitera sex stycken nya att vara med i utmaningen.
- Länka till dem, och låt dom veta att de är utmanade. 



Jag hade inte kunnat få en tråkigare bild, och vad ska jag skriva om den? Ja, här försökte jag få en bra bild på mina hörlurar, typ. Sämst. Bara därför ändrar jag reglerna i utmaningen, man ska även visa 3 bilder som bringar lite skratt, för mej alltså. Dom här bilderna får man alltså plocka vart som helst ifrån ;)



Dom jag utmanar:
Erika
Anna W
Anna E
Carro L
Carro B


och och och..

Min lillsyster såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Ibland kan det gå knäppt till i modevärlden, kolla in mitt senaste inlägg och avgör vilken av outfitsen som är knäppast! ;)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 17:33:09
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0