3 gånger..

..har jag nu behövt ringa telia, och mitt abonnemang har inte ens startat än. Igår fick jag förklaringen på varför allt tog en sån jävla tid, för igår fick jag hem en bekräftelse på att mitt bredband var uppsagt (!?) då har någon lagt upp allting fel från början och sedan behövt lägga upp ett nytt = dubbel så lång väntan för mej.

Jaja, idag har jag städat lite i lägenheten och varit och handlat inför imorgon. Tanten i kassan gav mig världens blick, syntes mkt väl vad jag handlade till ;P

Nu sitter jag på jobbet där jag kommer att sitta ett bra tag till.
Ha en trevlig fredag allihopa ♥

Och just det, eftersom frida vägrar skriva vad det var som hade hänt så ska ni får en bild som förklarar det hela. Som tur är så klarade hon sig utan en skråma!


Kommentarer
Postat av: nyfniken

Lite nyfiken : var jobbar du?

2009-01-30 @ 18:09:42
Postat av: Frida

Men Lisa, det såg inte ut sådär ;) men det var ett bra försök att beskriva det hela.

2009-01-30 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0