Hung up.

Tiden bara rinner iväg, dagen har gått hur fort som helst. Fick inte tag på elbolaget imorse, de tar tydligen ledigt under röda helger och dagen innan.. Inte heller presentkorttorget då de inte började förrän 9. Slängde iväg ett mail och de skulle skicka mej de 450:- på Lagerhaus som jag aldrig fick :)

Slutar jobba kl 18, då ska jag först köpa en hammare och såna där spikkrokar (dom heter egentligen?) Sedan måste jag springa till Telia och fixa TV och bredband som vårt hus tydligen har genom dom. Ikväll är det även träning! Det ska bli roligt, ska för övrigt börja träna lite mer på sidan av nu när orken finns där. Och det är väl som alla säger att ego är bäst, plus att då har jag en kollega (vuxenpoäng för det ordet tack) som vill ha någon att träna med! :)



Har varit rätt så lungt nu senaste timmarna på jobbet, vilket är skönt så man har tid att ta igen sig efter samtalen ;)

men hörni, Puss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, när jag flyttat kan jag baka semlor så får du komma över på lite gotta ;). Katten ger du fan i, för den är MIN ;D

2009-01-06 @ 15:02:45
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0