Redan torsdag.

Första dagen jag börjar sent på hela veckan, trots det så var jag uppe redan 9 imorse. Klev upp och käkade frukost och fixade till mej lite. Ner på stan för att fixa bredband och kanaler, väntetiden är 3 veckor! helt sjukt, jag trodde man fick allt på en gång. Dock stod det på kvittot att det bara skulle ta 10 dagar så man kan ju hoppas att det går liite fortare iaf ;) Men vet ni? Man får en digitalkamera när man tecknar nytt bredband, hur bra är inte det när min är borta och allt? hur bra som helst.


Digitalkamera

Sony DSC-W120 (värde 1995 kr) knäpper bilder med en imponerande upplösning på 7,2 megapixlar. Kameran har 4x optisk zoom, en LCD-skärm på 2,5 tum och kvalitetsoptik signerad Carl Zeiss.

Sen så köpte jag en ny telefon idag också, står inte ut med pappas telefon. Min förra var ju drömtelefonen och den jag har nu som kom efter den har inte alls samma funktioner. Så det blev en ny, var ett för bra erbjudande för att kunna tacka nej ;) En Sony Ericsson W595.

Och elavtalet fixade jag igår, så det känns som att allt med lägenheten är ordnat för tillfället. Bara att avvakta tills jag kan köpa resten av möblerna så är allt perfekt!

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar. PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Det blev inte så bra bilder men några ligger på inläggetLax, saffranswokade grönsaker och dillmajonäs!

Kom hem till Albybyn, här finns alla kanaler och mat i frysen!

2009-01-08 @ 18:04:52
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0