Söndag.

Match igår, vart dessvärre en förlust så vi behöver inte prata mer om den :P haha.

Var ju på ikea en sväng också och nu är det mycket finare här! Älskar min hall :) är ju då en del som saknas, lite ska jag handla på stan idag.

Sen kan man ju undra vad jag gör uppe nu också, nämligen så att frida sov här inatt och skulle upp tidigt. Rätt så bra ändå för jag har redan startat både tvättmaskinerna och diskmaskinen. Dammsugningen tänkte jag väl att grannarna kunde slippa vakna till så det får jag ta senare :P nu vet jag inte vad jag ska göra, inte alls trött. Läsa lite bloggar tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa man blir alltid så glad av dom :D

2009-01-26 @ 11:03:37
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0