Söndag.

Vart tog denna helgen vägen? Tiden går så fort. Igår var iaf carro här, vi åt glass och såg film. Carro, du lämnade även frysen öppen innan du gick så min glass var sås :P haha. Idag blir det inte mycket. Ska lämna tillbaka 2 filmer iaf. Får väl se. Har upptäckt att det är hur smidigt som helst att surfa i nya telefonen. Alltid något i väntan på mitt internet! Däremot så vill jag gärna ha mina tv-kanaler. Ska försöka ladda ner msn nu i telefonen :) eller nån klient till facebook ifall det finns. Imorgon blir det jobb, blir mycket jobb i veckan men då är det lite lugnare nästa :) och nu sitter jag visst bara och babblar en massa skit. Så ja, en annan dag gott folk, en annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: carro

oooops :p

2009-01-11 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0