The phone house..

..har verkligen kanonbra lånetelefoner. Just nu dras jag med en sliten jävla motorola. Inget skämt. Jag orkar inte ens skriva sms på den här så ifall någon vill mej nåt de närmsta dagarna så gör man bäst i att ringa. Tänkte bara att ni skulle veta det ;)

annars då, jag sitter på jobbet nu. Ska väl snart fortsätta. Jobbar till 23 ikväll. Tränade på ego imorse, mitt första pass, som tur var träffade jag carro som skulle ta samma pass så jag kände någon! Imorgon så blir det gym och bokade även ett pass på torsdag, då blir det body pump. nä, nu ska jag jobba. TJING ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :D Ja en liten prins är det, ganska fantastiskt :D

2009-01-29 @ 11:33:16
URL: http://annasara.net
Postat av: krullis

tja fisos! kör vi våran dejt på lördag? hihiih. sen, ville du vara modell på måndag?:)

2009-01-29 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0