Torsdag.

Började inte förrän 14:30 idag med, skönt. Då hinner man få lite saker gjorda på förmiddagen, idag åkte jag ut till birsta och kikade runt lite. Hade tänkt köpa ett tvättställ att ha i badrummet men jag insåg snabbt att paketet var lite bökigt att ta med på bussen så jag sket i det. Ett par skrubbhandskar och ett lysrör var vad jag fick med mej hem!

Istället var jag iväg på BOOM och reserverade min vikvägg. De hade fått in en i retur så det fanns en hemma till mej, ska bara övertala någon att hämta den åt mej ;) kikade även på TV-bänken nedan, men det är bara ett förslag än så länge.

     

Träffade Lina ute på birsta också så vi stod och snackade lite skit och bestämde att hon skulle joina på lördag då det är förfest hemma hos mej.

Har lekt lite handyman hemma i lägenheten också, lagat min översta kökslåda som hela tiden insisterade på att ramla ner på den under så fort man drog ut den. Det roliga är att pappa faktiskt försökt laga denna utan resultat och sedan kommer jag och bara sätter en spik och det är kirrat = applåder.

Fick även mina extranycklar idag, kan ju vara bra att ha ibland. Bytte även lysrör, vilket för mej var ett projekt i sig då jag var tvungen att lägga mej på diskbänken för att se hur det skulle sättas fast ;P

Ja, det var väl min dag det. Imorogn blir det jobb klockan 13:30-22:00 och efter det får vi se vad jag orkar med. Kanske ska träffa någon då.

Nu ska jag återgå till jobbet! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: carro

jag menade birsta dejten ;)

2009-01-29 @ 21:25:01
Postat av: Karin W

Du är händig du!

Jag har ringt som en tok men hamnar bara i röstbrevlådan, är allt bra?

Glömde ringa och säga att farmor var i stan och att du skulle visa dom hur du bor.

Kram kram

2009-01-29 @ 22:24:59
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Leia

Bra med vikvägg om man bor i en etta =)

2009-01-29 @ 22:55:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kommer du inte ihåg att vi pratade om det?:P

2009-01-29 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0