Torsdag.


Så har dagen gått, dagens ork gick till att gå en sväng på stan med anna samt att hämta matchkläder i skönsberg. Sen dess har jag inte gjort mkt alls, gjort fint på toaletten med nytt drapperi och städat lite, men verkar inte bättre än att man måste dra hit en städfirma för vissa grejer. Måste varit världens största gris som bodde här innan alltså.. Men det blir han som får betala inte jag. Har sett film idag också, såg mamma mia, igen. Jag blir så glad av den :) sedan såg jag även sex and the city, jag är nog sist i världen med att se den filmen :P och känsliga lisa låg och bölade som aldrig förr. Men det är en sån vecka bara, mensvärk som en idiot också. Ska ta smärtstillande och en varmdusch så det kanske går över. Efter det ska jag nog försöka sova, hade en sån jävla huvudvärk som höll mej vaken inatt, kändes som att någon dragit ett spännband runt huvudet och sedan stod denna någon och hoppade på huvudet. Nä, nu var det mycket gnäll här. Later lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0