Update.

Nu var det visst någon dag sen jag bloggade igen, så tänkte jag skulle skriva lite. Just nu ligger jag och ser på film, sex and the city, igen. Den är ju inte lika bra som alla säger och absolut inte logisk, varför den nu skulle vara det.

Jag vet att jag har klagat en del här senaste tiden på småsaker att jag nästan glömt att säga hur otroligt bra jag mår och hur bra jag trivs i nya lägenheten. Att man aldrig lär sig att uppskatta saker som verkligen betyder nåt, istället ska man klaga och hålla på. Men det är ju sverige i ett nötskal Iofs :P

näst på listan över saker att göra är att börja träna, det ska man tydligen må ännu bättre av, haha :P iaf, det blir nog ego för min del. Tänkte eventuellt försöka dra med mej carro också.

På lördag har jag planerat in ett besök på ikea! Ska bli grymt att få in lite nödvändigheter hit som säng som passar loftet, persienner, gardiner, nån växt kanske?, klädhängare och en byrå att ha i hallen :) kommer bli nice! Efter det är det en soffa, soffbord, laptop och en ordentlig tv-bänk som fattas plus lite prydnader. Nu fick ni hela min inredningsplan. Bilder kommer när jag fått min kamera. Förlåt mamma men bilderna du tog var inte så bra :P

nä, nu ska jag fortsätta se filmen. Vi hörs lite senare i veckan :) jag är ledig imorn, då ska det sovas! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Karin W

Du tjänar mer än jag din lilla.......nejdå kul för dig!

Vi kommer till dig på lördag, ska vi handla efter din match eller? Vi kan köpa persiennerna tidigt och tjäna lite tid and time is money!

2009-01-22 @ 20:30:59
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0