Update.

Jag kan kalladet lite extra tid, som jag har över just nu. Trodde jag började 8, men tji fick jag då jag kommer hit och är schemalagd 9.. Men men, jag måste ju ändå ringa elbolaget och uppdatera lite här så nu har jag iaf tid. Men tänk vad  skönt det vore att ha legat kvar 1 timme till!

Vi börjar med lördagen, Mamma och pappa kom ner med en massa grejer och jag och Anna-Lena och Svenne packade in alla grejer på alnö i bilen och for in till lägenheten. Sedan ut på Ikea för att köpa möbler och andra nödvändigheter, sedan till jonas och cissi för att hämta sängen, sedan ut till birsta igen för att köpa TV och handla mat. Efter det kom Carro, Anna, Fanny, Carro, Lina och Emil förbi och hjälpte till att skruva lite möbler och packa upp. Och det blev riktigt bra! Sedan satt vi bara och snackade skit och drack, jag höll mig dock till Cola denna gången ;P

Igår så var det väl en vanlig dag, mötte upp Carropå stan och skulle handla för mitt presentkort på 500 spänn, kommer till kassan och det är bara 50 (!?) Ska maila/ringa superpresentkortet om det. Sen gick vi hem en sväng till mej och sedan for Carro hem. På kvällen såg jag och Anna på film, blev först Abandoned, den var helt okej mej för att vara rysare så var den inte så rysig. Sedan blev det lite utav Björn Gustafssons - ett livsverk, men dom hade ju missat att ta med en massa bra grejer!

Ja, det var väl lite om det hela.
Nu ska jag ta hand om lite saker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0