Tisdag.

Härmed tar jag tillbaka ALLT som jag skrev i inlägget igår, Telia är en sån jävla teaser. Dom skickar hem precis allt jag behöver men ingenting fungerar, kilade då ner till teliabutiken där jag fick svaret: "men ditt abonnemang aktiveras inte förrän den 3e februari" Oj, förlåt för att jag inte fattade det, eller fel att telia kanska kan lägga en lapp med där det står när det aktiveras? blää. kameran kom inte heller.

Nu sitter jag iaf på jobbet, ganska skönt att börja tidigt ibland så man hinner göra något på eftermiddagen också. Idag ska jag och Anna börja träna på Ego, får väl se vad vi kör idag :)

Annars då, köpte lite fin "inredning" på Living och Miques utförsäljning igår. Och inte nog med att gubben i kassan slog in fel pris på vissa saker (alltså billigare) så drog han även 60% jabatt istället för 50% för att vara lite snäll ;) Blev bara 238 spänn.
En duk
Ett smyckesställ
Salt och pepparkar
En stor poslinshand i svart
En liten porslinshand i svart
Hängkrokar till köket

Kommentarer
Postat av: Sonja

Tänk på mig när du får ditt internet! Jag blir gammal då! :D

2009-01-27 @ 12:36:44
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0