Allt klart inför fjällen.


Tror inte jag behöver mera, någon mjukiströja att åka i då men annars har jag allt. Köpte dessa idag, åker ju mest i vanliga solbrillor men ifall det är kallt så blir det inte lika bra. Och appropå tröjan så tror jag att jag ska köpa en som det står Sundsvall på, de här skitfula som man nästan inte ens vill ta på sig, iaf inte här. Men en typisk tröja för fjällen är det.

Min mascara var slut också så det fick bli en ny.



Den är grym tycker jag!

Snart ska jag dra iväg på jobbet och shoot, har inte skickat iväg paketet idag! får göra det imorn. Nä, det var väl inte just mer än så. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt bra juh! :D

2009-03-26 @ 18:25:40
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0