Ännu en av mina kanonrubriker.

Titta vem som hittat täckbyxor, var verkligen tur. Hittade ett par som var skurna så man skulle ha dom uppe i midjan så jag tog en större storlek och drog ner dom bara. och hängslena går att ta av och tryckknappar + kardborreband i knäppningen. Precis perfekt :)


 Solat solarium har jag gjort också, så jäkla skönt och lite färg blev det. Har lite svårt att få färg nämligen :P Sen så har några av mina fräknar kikat fram också och det gillar jag :)

Snart börjar Sveriges värsta bilförare, och det är ju så himla roligt samtidigt som det är riktigt tragiskt. Ett sånt där program som är lite bra för egot bara för att man vet att man är bättre själv, samma sak med programmet därpå; lyxfällan.

För övrigt så lyssnar jag sjukt mkt på Alcazar - stay the night.
Den var bäst och den skulle ha vunnit!!! (gick till och med emot min princip om att inte ha flera utropstecken i rad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0