Bilder.

SÖNDAG



Hemma i Albybyn, vi gjorde mest ingenting :P

MÅNDAG



06:55: vi skjutsade mamma på jobbet så vi kunde ha bilen sen på dagen.



Kom hem och bakade scones och käkade frukost, carro låg och sov.




Sen tog vi en sväng till Ånge och Fikade medan carro var på salongen och klippte lite. Sedan kom vi på att vi skulle åka till Sundsvall en sväng och då gjorde vi det, gick ute på birsta en sväng och köpte födelsedagspresent till pappa och lite andra grejer till oss själva. På väg hem blev det två stopp, först hos Olle, där somnade jag i soffan och de andra såg på TV. Sedan blev det en sväng hem till tessan och därifrån kom vi inte förrän kvart i ett tror jag :P

TISDAG



Idag har vi inte gjort sådär väldans mkt, Carro har färgat fridas hår och jag har packat grejer. Åt på Knutis innan mitt tåg gick, det var det.



Bilder på lägenheten:









Ja, så ser det ut just nu. Blir väl en del förändringar nästa månad tror jag, hoppas på det.

Nu ska jag iväg på jobbet, blir bara ett kort pass ikväll, mellan 18-23.
Hörs och störs ♥

// Lisa

Kommentarer
Postat av: carro

sconsen var supergoa, du borde ge receptet till din mammsing ;)

2009-03-04 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0