Fredag.

Så är det snart helg, känns ju snarare som en måndag för mej eftersom jag varit sjuk men ändå. Ikväll blir det bio med Erika och jacob. Satt själv och dumförklarade mej igår: man går inte på bio med ett par, det gör man inte. Tredje hjulet hello, eller kanske jag ska kräva att sitta i mitten!? fast då måste de ju sträcka sig över mej varje gång de ska ta på varann, inget vinnande koncept det heller. haha, nejdå det ska nog gå bra :P

vad ska vi då se? ja, det undrar jag med. Jag sa att Erika fick välja och att jag inte ville veta. Det ska bli en överraskning tänkte jag :) Vet inte ens vilka filmer som går på bio just nu, så insatt är jag.

bara cirka 2 timmar kvar nu.
Vi hörs lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Lugn bara lugn, vi är inte så "biokeliga" av oss ;). Sedan så ska ju faktiskt Lina med nu också ;D

2009-03-13 @ 18:44:51
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0