God morgon.

Lyckades somna igår fast jag sov på eftermiddan, fattar för övrigt inte hur jag lyckades somna klokan 17 med lurarna på nästan högsta volym och sedan sov jag i 2 timmar utan att vakna!

och ni håller nog på att dö av abstinensbesvär eftersom ni är såå nyfikna på vad jag gjorde igår. Nej men okej, allvarligt. Jag hade inget speciellt planerat fick jag veta kring halv fem så började röja upp lite hemma, sedan somnade jag och efter det gick jag till anna med lite matchkläder, slutade med att vi såg på hockey, robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen ( som var asbra!). Så det var trevligt :)

Nu sitter jag på jobbet. blir jobb till 18 idag. Imorgon är jag ledig och har tid hos UM. Nu ska jag fortsätta rasten med att äta godis! vi hörs om nån dag ♥

Kommentarer
Postat av: melanie

www.looppan.blogg.se

2009-03-22 @ 19:42:31
URL: http://meelaniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0