How to start a fire.

Det hände just en liten incident i mitt kök, oups. Skulle kasta runt potatisarna i stekpannan och körde den berömda nu-vänder-vi-på-pannkakan-knycken, lite olja råkar då åka ner på plattan och tjoff så är det öppen låga! Efter att ha skrikit som en liten tjej så börjar jag slå med stekspaden (utan vidare resultat) för att släcka :P haha, gick rätt så bra att blåsa ut märkte jag efter en stund.

Känns lite bättre i halsen nu men det är inte bra. Verkar som att det blir en liiten sväng på krogen bara ikväll ;) Måste ju vara laddad imorgon så det blir lugnt.

Idag efter jobbet så drog jag och Erika till Lina som fyller år idag :) Grattis igen! Efter det så bar det av mot Birsta och sedan fick jag skjuts tillbaka to the city. Hade kanske världens sämsta humor också, dull.

Later ♥


Kommentarer
Postat av: Karin W

Gör ren fläkten gullet!

2009-03-06 @ 23:22:22
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0