I got twilighted.



Inte nog med att jag var sist i hela världen med att se denna film, jag var dessutom helt övertygad om att jag minsann inte skulle gilla den lika mkt som alla andra och jag skulle dessutom inte ha en crush i karaktären Edward. Yeah right. Helt underbar film som ger en helt obeskrivligt bra känsla i kroppen. Och finns det nu någon mer som är lika efter som jag så SE DEN!

Han var ju även med i Harry Potter en sväng Robert Pattinson:


Från Tjuvlyssnat


Frasses, Härnösand

En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!


Kommentarer
Postat av: Anonym

welcome to the real world :D

2009-03-28 @ 18:13:51
Postat av: carro

mitt namn försvinner hela tiden när jag skiver, BUHU

2009-03-28 @ 20:23:56
URL: http://cleek.blogg.se/
Postat av: carro

mitt namn försvinner hela tiden när jag skiver, BUHU

2009-03-28 @ 20:23:56
URL: http://cleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0