Igår.

Sådär, nu har jag tid och ork att skriva. Klev upp tidigt igår för att brumma ut till IKEA. Köpte det jag skulle och efter det följde ett jäkla bök med att bära allting upp för mina trappor! Inte helt smärtfritt, det är sånt som får en att känna att man aldrig ska flytta igen. I alla fall, när allt var uppburet så stannade jag och Erika hos mej för montering och Jacob drog iväg och jobbade. Allt flöt på väldigt bra tills:



Ja, skruven passade inte hålet. Efter ett patetiskt men tappert försök så inser vi att det här går inte. Vi ringer Ikeas kundtjänst och vi ska åka tillbaka med just den delen och byta ut den. Då var vi ju i behov av en bil, ringde runt lite utan någon vidare framgång.. Men det blev så att Jacob kom hit sedan igen med bilken och vi åkte återigen till IKEA, gick skitfort att byta ut den! Reklamation hade visst inte så mkt att göra, konstigt tycker jag för det är ta mej fan alltid nåt problem med IKEAs grejer.

Jaja, medan vi väntade på Jacob så fördrev jag och Erika tiden på stan, Lina kom sedan och joinade och efter IKEA och all montering så köpte vi mat och käkade här. Sedan begav sig dom hem till Lina för filmmys och jag till Lotta för förfest.




Och kvällen igår var helt okej, gillar egentligen inte löningshelgen för då är det ju så jäkla noga med åldern eftersom det är så mkt folk. Vi var iaf på Svenssons och det var väl nice, iaf ända tills någon idiot bestämde sig för att kasta ett glas i huvudet på Anna! vad är det för fel på människor!? dessvärre såg jag inte vem det var.

Och just det! en grej som hände igår när jag och Erika skulle ta bort min förra säng, ena benet ramlar bort, skruven satt knappt fast (kan ha med mina armmuskler att göra) och stödbenet i mitten var inte så mkt att hurra på.




Idag har jag inte gjort ett skit, låg i sängen alldeles för länge och efter det har jag bara slöat i soffan och sovit en liten sväng, hoppas att jag kan somna ikväll bara för imorgon så börjar jag klockan 7, jäkligt dkönt iofs för så slutar jag ju tidigt :) Nu ska jag återgå till min nya favoritplats i hela lägenheten:



något säger mej att den utbäddningsbara delen sällan kommer att vara inbäddad.. Jag känner mej själv för väl.

Goodbye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0