"Jag har alltid mina rubriker på engelska"

Så är det inte alltför lång tid kvar här på jobbet! Slutar 22:30 idag, just nu har jag rast och i övrigt så har det varit lugnt under hela dagen vilket är ovanligt, så dt känns skönt.

Hinner med diverse slösurf ;) haha. Därför vill jag gärna lägga in ett önskemål om att mina vänner ska uppdatera oftare, även om ni inte har något att skriva om så kan ni väl skriva något annat roligt (eller tråkigt)? för idag tog mina bloggar slut :O say what, jag läser hur många som helst!

Ska beställa en dataväska och lite annat sen när jag kommer hem, är ju så smidigt att direkt koppla till internetbanken och betala, plus att då vet man ju att dom pengarna är spenderade och gone.



Laptopfodral för 99 spänn, skit och ingenting ju, inga repor på min data inte.
Behöver även en sladd så jag kan koppla datan till TVn.
Kommer från netonnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0