Klockren.

Vilket brutalt uppvaknande jag hade idag, vaknar av en rad högljudda smällar och jag började nästan tro att någon höll på att riva hela trappuppgången. Inser strax därpå att det är några som rensar taket från snö.. Så jag fick inte sova mera. Tänkte att det var lika bra att kliva upp på en gång, gick på Ego och skaffade årskort och tränade.

Kom hem för inte så längesen och har sedan dess duschat och suttit här. Hade visst ett missat samtal från hemligt nummer också och är inte det bland det värsta som finns!? jag är för nyfiken för det, var säkerligen inget speciellt men ändå.

Tanken var att jag och Anna skulle gå på stan idag men hon vart tvungen att hoppa in och jobba. Så jag och Anna O ska ta en sväng imorgon istället. Idag vet jag inte vad det blir, måste iaf handla mat.

Jag utelämnade en bild ifrån förra inlägget också - such a poser.
Och ja, jag bjuder på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0