Lisa jag tjuvbloggar

HA. Nu är det tjuvbloggning på G. Lisa och poodl gick ut på balkongen och då passar Carro på att tjuvblogga. MOAHAHHAHAHA

Vad ska jag berätta för pinit nu.......

HMMMMMMMMMMMMMMM.

Lisa brukar ringa mig när hon är på krogen och säga hur mycket hon vill ha mig.

Hon brukar också ringa på söndagar och erbjuda mig vofflor med henne favorit sylt.. SNORSYLT

Och det allra värsta....... när hon var lite medverkade hon i nemo, nivet den lilla firren. Hon var Doris med det dåligt minnet där!

nu jävlar har jag räddat er lördagskväLl½



Här måste man nog passa sig, som tack för det fina inlägget kommer lite fiina bilder på Carro:



Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är den :-)

2009-03-07 @ 15:25:48
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0