Lördag.

Har varit en lugn lördag, tvättat och varit ner på stan en sväng. Lämnade tillbaka mina täckbyxor, hittade dessvärre inga nya så jag vet inte vad jag ska göra :S Löser sig nog.

Hockeyn tog ju precis slut också och snacka dramatik på slutet :P haha. Hade ju varit roligt ifall timrå gick vidare och så men spelar inte så stor roll för mej egentligen, inte längre iaf.

Idag har jag lagat middag till carro för övrigt, hon ligger för tillfället och sover vilket hon också gjort under nästan hela matchen! hon kan det här med att sova och ta tuppisar. Vi ska se melodifestivalen sedan men kanske får se det själv också? :P Det kommer lite bilder imorgon.

Var så roligt förut (under den lilla stund hon var vaken)
Vi hade precis haft en konversation om sex som innehöll både det ena och andra och avslutat den, jag återgick till matchen och hade inte så stor koll på vad carro gjorde.

Carro:
- fast jag tycker att dom som är mindre är mer bekväma.
Lisa:
- ehm, hur tänkte du då!?
kort tystnad.
Carro:
- Lisa, nu pratar vi inte om samma sak.

HAHA. Carro satt och höll på med sitt UF-företag, hårspännen med rosetter och menade att dom mindre var mer bekväma medan jag direkt refererade till föregående samtal.

En fin låt också:



It tears me up
I try to hold on but it hurts too much
I try to forgive but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Kommentarer
Postat av: carro

man måste ju passa på med tuppisar när det är skit på teven :D

2009-03-14 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0