Måndag.

Godmorgon alla små barn, idag vaknade jag gristidigt. Kring klockan sju slog jag upp ögonen och det var omöjligt att somna om, på min lediga dag och allt. Var iaf inte världens undergång då jag ändå skulle förbi på UM. Vad som däremot nästan var världens undergång var att jag var konstant kissnödig i två timmar :P haha. Men allt gick bra iaf och nu är jag hemma.

Idag ska jag skjutsa mamma på sjukhuset, hon kommer hit först enbart för att jag ska få köra lite bil :) Sedan ska vi nog ut till Birsta tror jag. Synd att lönen inte kommit än bara! Då hade jag kunna köpa lite grejer på IKEA.

Idag hoppas jag att mitt paket från Ellos kommer, har köpt både det ena och det andra och tror att en del utav grejerna kommer få åka tillbaka. 2 saker som jag däremot definitivt kommer att behålla är denna grymma kavaj och ett påslakansset! Är inte det lättaste att hitta påslakan som är 240 om man inte vill ha dom på IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0