Måndag.

Vet ni hur laddad jag var för träning idag!? jag har inte tränat innebandy på 2 veckor eftersom jag var i Ånge kvällen innan uppkörningen och innan det så var jag sjuk. Vet ni hur många som kom idag? 4 st! :O Dock hade vi förstärkning utav 2 st killar men ändå. Dessutom drog jag världens kärringvurpa precis när jag skulle gå.

Jag blir så less på att folk inte kan ringa och säga att dom inte kommer, även om det är för att man inte vill eller för att man inte orkar så kan man väl ringa eller skicka ett sms liksom, men nä, det är tydligen svårt. Och i och med det så blir det ingen mer träning heller :( tråkigt. Vi tränade iaf en liten stund, spelade 2 mot 2 och sköt lite, hälften av tiden gick åt till att plocka sarg.

DAGENS BILD

Sjön utanför på parkeringen.

Men det är ju bara ett tecken på att våren är på väg :D och den längtar vi efter, oh yes. I skrivande stund sitter jag och äter lite kvällsfika, juice och macka och ska snart hoppa in i duschen.

Hejdoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0