Skjut mej.

Fy fan vad jag är less. Är hemma hos mamma och pappa nu, finally. Började med att mitt tåg inte gick så det blev ersättningsbuss, denna buss kommer fram senare och jag missar bussen hem. Går och hämtar brorsans nyckel och ligger och glor på TV i en halvtimme och sedan tar jag bussen hem hit. Jag har sådån huvudvärk och feber och har precis tryckt i mej 2 alvedon, plus det är jag så asigt nervös inför min uppkörning som är imorgon. Jag vill bara lägga mej i soffan och inte vakna förrän jag mår bra, men istället så ska jag ut och köra bil. Vore så skönt att få det hela undanstökat också ska jag må skit, hoppas det går vägen iaf. Nu ska jag dricka upp min juice och vänta på Mamma!

Kommentarer
Postat av: Carrou

det där fixar du, lycka till :)

2009-03-10 @ 10:47:43
URL: http://intoxique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0