Sunday.

Jag kunde bara inte sova igår, Efter att Lock stock and two smoking barrels hade tagit slut så var jag klarvaken. Carro däremot låg minsann och sov bredvid. Det som är så roligt med Carro när  hon sover är att hon pratar i sömnen som en galning! "jag har en massa hemma som jag somnade i" resten gick inte att tyda.

Nu sitter jag på jobbet, började lite tidigare än utsatt tid idag så jag får gå en kvart tidigare sen så jag hinner med tåget hem till mamma och pappa. Ska hämta ut min kamera hade jag tänkt :) Så nästa uppdatering kan jag garantera lite bilder!

later.

Kommentarer
Postat av: carro

klart jag såg, den där sista var nog världens mest värdelösa film :P haha jag är som jag är :D Du skulle ha väckt mig så kunde du ha kliat mig på ryggen för en gångs skull! moahah

2009-03-01 @ 13:49:18
URL: http://cleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0