TIGI bed head.



Funderar på att prova något riktigt bra schampoo för lockigt hår, och att döma av det jag googlat mej fram ska tydligen serien Foxy curls från TIGI vara grymt bra och definera lockarna. Någon som provat? Annars blir det en serie som heter Headshot. Hade ett tag tankar på Curls rock också, men jag vet inte.



Dessa finns att köpa hos bland annat Lyko där de säljs för 449:- för både schampoo och balsam, 750 ml. Riktigt bra priser har dom :)

Två andra bra sidor:
Baresso
Bellbox

Kommentarer
Postat av: Karin W

Skojar du??? Det där är schampopengar för en livstid, ha ha!

2009-03-06 @ 23:21:25
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Anna

Curls rocks hade jag när mitt hår var som lockligast (ettan på gymnasiet om du minns :P), den serien är grym! Bäst är leavein-balsamet från samma serie..doftar underbart gör det också :) tror "drop in hos leif" på storgatan har små förpackningar man kan få köpa för en liten summa om du vill testa :) dom har för övrigt hela TIGIserien :)

2009-03-08 @ 19:52:05
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0