Tisdag.

Samma visa imorse trots att jag somnade redan halv 1 igår = 7 timmars sömn. Jaja, jag överlever nog dagen. Fick min ledighetsansökan bekräftad idag :D 10/4-14/4. Så då bär det av till fjällen, vi kommer nog att åka på torsdagkväll.

Idag inviger jag våren med ett par tygskor :)
för idag var det inte så slaskigt. blir väl säkert för jag ser att solen skiner ute. Är väl synd då att man sitter inne..

Ikväll ska jag vara med Anna och jag tror Fanny skulle med också men henne har jag inte pratat med än :P Har inte träffat henne på vääldigt länge så det ska bli roligt :) Ska se till att hinna med att diska undan lite innan dom kommer och dammsuga, hade inte ork till det igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0