Long list.

I brist på saker att göra så ska jag göra världens längsta lista som alla andra bloggare redan har gjort så, here we go.

Lovar du att vara ärlig? I guess.

Du heter: Lisa

Smeknamn: Det blir ju Lisa för det mesta, några få säger Walker och Carro säger BJ som står för bettan junior. Förklaring får hon nog ta för jag kommer själv inte ihåg.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Känns väl inte så pepp att ha en låt att grina till? Är jag ledsen så lyssnar jag nog på något gladare.

Beroende av: Cola.
Vad tror folk om dig? Hmm, ja jag vet ju vad mina vänner tror om mig och vad andra tror är väl inte så relevant och säkerligen inte heller baserat på fakta. Tror och tycker är ju iofs två olika saker men de flesta tycker nog att jag är en glad och trevlig prick med dålig humor och som med jämna mellanrum drygar rätt så rejält.

Stämmer det? Tja, jag skrev ju texten själv så ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Min röst kommer nog på plats 1, eftersom jag sitter i telefon hela dagarna så droppar det ofta in kommentarer om det :) plats 2 är nog mina ögon, varför vet jag inte, inte särskilt speciella enligt mej.

Vad säger du för att imponera på någon? Haha, folk man känner att man "behöver" imponera på är ofta människor som höjer sig själv till skyarna och när de kommer till kritan så ja, nothing, såna människor är inget att ha.
Hur imponerar man på dig? Nja, imponera och imponera behöver man väl inte göra men man måste ju ha något att komma med. Människor man kan lära av och intelektuella personer, men mest uppskattar jag humor.
Brukar du skratta för dig själv?: Om? skoja inte, ett roligt klipp, tjuvtittat.se, tänka på gamla minnen. Finns det någon som inte gör det?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Den är lite bredare än dom andra och lite tyngre :P" haha, 1000 spänn till den som gissar vad smset är om.
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där? Jag trivs bra men tror inte jag kommer bo här i hela mitt liv.
Äger du några converse: Nej, faktiskt inte. hittar aldrig 35,5. storlek 36 är för stora och 35 är gnuttan för små.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit eller cider.
Brukar du bli för full: Har väl hänt.

Är du allergisk mot något: Nä, inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen: Hallå ifall numret finns inlagt eller ja det är Lisa ifall jag inte har det inlagt.

Antal timmar sömn inatt: 9 underbara timmar.

Brukar du komma i tid: Ja, oftast. Och blir jag sen så ringer jag.
När mår du bra: Senaste tiden har varit väldigt bra överlag. Känns bra att ha fast jobb, lägenhet och underbara vänner!

När blev du fotad senast: Var när Carro var här igår och pillade lite med kameran.

Hur känner du dig nu: Uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder: Den vanligaste är väl svart men i övrigt är det rätt så blandat.

Vad tycker du om fötter: Inte så fräscht direkt, mina egna har jag inget emot. Men dom måste man ju acceptera, kommer ju antagligen och förhoppningsvis att hänga med ett tag till.

Vad saknar du: Min Storasyster :)

Hade du en bra kväll igår: Japp.

Favorit dryck på morgonen: Juice.

Rakar du benen: Ja, fast man blir väl något av en slacker på vintern.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mkt beroende på hur jag jobbar, är allt mellan 23-03

Är du blyg?: Både ja och nej, av vissa saker som hänt så har jag svårt att öppna mej för vissa människor men oftast går det bra ändå.

Sysslar du med någon idrott: Innebandy.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte direkt. Visst måste det klicka någon gång på så sätt men det känns lite ytligt för min smak.
Har du spytt offentligt: Om man räknar 2 meter utanför svenssons som offentligt så ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha, guess?

Är du nöjd med ditt liv: Det måste jag nog säga att jag är, men jag är inte så nöjd så jag skulle kunan ha det såhär jämt, förändring förnöjer, men just nu mår jag bra :)

Är du bortskämd: Nja, inte materiellt. Däremot så var jag väldigt bortskämd med att bli skjutsad överallt när jag bodde hemma, men då var det också mamma och pappa som byggde ett hus mitt ute i skogen så de får väl ta smällen för det.
Vad gör du i morgon: Jag ska möta upp Lina på stan för en fika, köpa strumpbyxor och sedan jobba,

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har väl inte riktigt haft någon förebild så, alla gör misstag osv så jag har nog haft någon slags bild i mitt huvud hur jag vill vara och försöker väl iaf leva upp till det, går väl kanske inte alltid så bra.
Vad längtar du till? Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det tycker jag :)

Vad använder du för shampoo? Just nu använder jag naturelle, funderar på att prova TIGI bed head foxy curls.

Hur gammal är du: 19, fyller 20 i Juli.

Tycker du om någon just nu: Som i kär? Nej. Sen gillar man väl alltid vissa människor :)

Gröna eller röda äppeln: Röda, men absolut inte mjöliga såna.

Gillar du golf: Haha nej :P ska vara en runda minigolf på semestern då möjligtvis.

Vilken tid gick du upp idag: 10.24

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, min nya som är hur skön som helst!

Har du strumpor på dig nu: Ja!? vad är det för fråga?

Är det okej att gråta: Givetvis, är det något som tynger en så är det lika bra att släppa ut det för det känns oftast bättre efteråt.

När grät du senast: ehm, det var nog någon vecka sen. Över lite vardagsgrubbel om jag inte minns helt fel.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa!

Bär du glasögon eller linser: Nej, men jag borde.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte direkt, men ofta får man vad man betalar för och vissa saker lägger jag gärna extra pengar på.

Har du piercing: Nej, men förstår inte varför jag inte ha tagit i tungan som jag velat ha hur länge som helst.

Vill du gifta dig: Ser inte på giftermål som något speciellt så för min del kan det kvitta, en ring som representerar kärlek är en sak men ett helt spektakel för det har jag inget behov av. Skulle däremot min framtida partner väldigt gärna vilja gifta sig så fine.

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: Ja, på sommaren så mkt det går och nu innan sommaren så blir det väl en solning i solarium lite då och då.

Är du bra på att laga mat: Nja, jag kan inte riktigt alla bas-saker som alla andra kan. Har att göra med att jag var väldigt kräsen när jag var liten och ville ju givetvis inte lära mej att laga äcklig mat. Men följer jag recept så går det bra.
Är du flygrädd: Trodde det, men när vi drog till Barca så tyckte jag mest att det var en skön känsla när vi lyfte.

Hur vig är du: HAHA, ja men nej.

Är du musikalisk?: Nja, det tror jag inte.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: BJ eller Twister på sommaren. Och just det, Mjukglass är för jäkla nice det med ;)

Tror du på ett liv efter döden: Liv vet jag inte, men jag tror inte bara att vi försvinner när vi dör.

Tycker du om sushi: Nä, inte dom som smakar sjögräs iaf, dom med lax ska tydligen vara goda men fisk har aldrig varit min starka sida.
Vad äter du helst när du ser på film: Glass, chips eller godis som jag sköljer ner med en Cola.

Har du tandläkarskräck: Nja, inte direkt, det är dom som är rädda för mej. Mohaha.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Det undrar jag med, dom är grå/blå/gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, sedan inser man att de man slösar tårarna på personer som inte var värda det.

Biter du på naglarna: Ja, min värsta last.

Röker du: Feströker.

Hur ofta tränar/motionerar du: Har varit lamt senaste två veckorna men annars försöker jag träna åtminstonde 3-4 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Supertramp - Dreamer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0