22:19-22:33

Nu börjar det bli segt på jobbet. Ingen som ringer och jag längtar hem till min nybäddade säng, mer än nånsin.

Känner att jag är på ett riktigt gnälligt humör utan att ha något att gnälla över. Men det är väl bara ett tecken på att man är svensk!? Eller är alla länder lika jävliga som vi? Det är som att har man inget att gnälla över så skaffar man sig något. Och vi behöver ingen tid att överväga hurvida det är värt det eller inte, nej nej. Vi bara klagar ändå över vad som oftast är världens skitsaker. För min del kan man ju ta igår som ett exempel, ett jävla gnäll på datan alltså.. Eller ska man se det som en bra sak att det är det värsta jag kan och gnälla om just nu; en dator? Då har man det nog jävligt bra. Nej, en skopa gnäll behöver man ibland.

22.22, känn på era öron, varma? önska er något. 

Nu börjar jag räkna ner, knappa halvtimmen kvar, känns bra.
Nu ringer carro och vill prata lite också.

goodbye.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej syster!

KLart du kan fa mitt nummer..! men tror val att du ahr mitt mobilnummer..? hmm.. anyway.. det ar 0064210520565.. hemnummer 006449729272, fast ar sallan hemma :p Ar pa gymet nu jag.. har just kopt dyraste skorna jag nagonsin sa bast att de ar bra!! Har haft ont i fotterna sa antog att det var dags att kopa nya! Ska springa nu o se om de fungerar... annars gor jag val inte sa mkt.. jobbar mest. Forsoker spara sa mkt pengar jag kan.. :)

Fjallen later helt underbart! NAr ar det ni aker igen? Vill ju ringa ngt hem innan ni far..

ska forsoka blogga mer.. kommer att bli lattare nar jag har min egen dator.. kommer nog att kopa en har anda.. det ar sa daliga kurser ni sa om jag maste overfora pengar och kopa en dator i sverige blir det dyrare.. samt att jag garna vill ha en NU! pa en gang.. hihi..

nej, har det bra syster., ringer ngt!

PUsss

2009-03-25 @ 04:54:10
URL: http://walkerr.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej syster!

KLart du kan fa mitt nummer..! men tror val att du ahr mitt mobilnummer..? hmm.. anyway.. det ar 0064210520565.. hemnummer 006449729272, fast ar sallan hemma :p Ar pa gymet nu jag.. har just kopt dyraste skorna jag nagonsin sa bast att de ar bra!! Har haft ont i fotterna sa antog att det var dags att kopa nya! Ska springa nu o se om de fungerar... annars gor jag val inte sa mkt.. jobbar mest. Forsoker spara sa mkt pengar jag kan.. :)

Fjallen later helt underbart! NAr ar det ni aker igen? Vill ju ringa ngt hem innan ni far..

ska forsoka blogga mer.. kommer att bli lattare nar jag har min egen dator.. kommer nog att kopa en har anda.. det ar sa daliga kurser ni sa om jag maste overfora pengar och kopa en dator i sverige blir det dyrare.. samt att jag garna vill ha en NU! pa en gang.. hihi..

nej, har det bra syster., ringer ngt!

PUsss

2009-03-25 @ 04:55:40
URL: http://walkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0