Med all rätt.

Sådär, nu är jag lite mer vaken! Har lyckats plocka till lite i lägenheten i alla fall så det ser okej ut, resten får jag ta imorgon efter jobbet.

I fredags var det ingen planerad utgång utan det var Carro som hade tjatat lite så jag tänkte va fan, kör till! Vi var först hemma hos mej, carro och mathilda drack något som såg ut att vara förgiftat alltså ;P helt knallgrönt och smakade inge vidare heller. Sedan skulle vi till (vad jag uppfattade som en förfest) Mathildas pojkvän och några kompisar till honom, när vi kommer dit så sitter alla och spelar TV-spel/Poker och är dessutom helt nyktra så vi drog ganska snabbt. Var dock ingen kanonkväll på stadshuset som man hoppats på, tråkigt folk och kass musik. Blev rätt så tidig hemgång från krogen iaf ;)

Lördag var en heldag med laget, började vid klockan tre med att lira lite innebandy, inga vattenflaskor till det direkt. När vi var färdiga där så drog vi till Bosvedjan. Visste inte om det stället sedan innan men det var hur mysigt som helst, bubbelpool, solarium, ångbastu och en TV med singstar och annat! Hur grymt som helst :) däremot så var mickarna trasiga och spårlöst försvunna, det tog vi igen på aveny senare ;) Denna kväll var riktigt lyckad! Jag och Anna avslutade kvällen med att dra och käka på MAX. Denna dag/kväll kommer att kompletteras med bilder, var väl några kameror som gick varma om jag inte minns helt fel.

Någon fick mej att inse att alla faktiskt inte är likadana och på något konstigt sätt kändes det så skönt att få det bekräftat, för jag har verkligen trott och tänkt i fel banor under en längre tid, jag har svartmålat så många som säkerligen inte förtjänat det men hey, ingen i världen kan klandra mej för det (?) Att jag varit lite lite rädd är med all rätt, att jag inte har haft lika lätt att öppna mej för vissa personer som förut är med all rätt. Men jag tänker inte låta sånt som hänt komma i vägen, inte längre. Visst, vi kanske inte träffas mer på det sättet eller så kanske det är precis det vi gör. vem vet? Jag tror jag stannar och tar reda på det den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0