Sunkissed.

Var så galet trött idag när jag kom hem, ingen som helst ork i kroppen. Men med tanke på att jag sammanlagt sovit ca 10 timmar de senaste 3 nätterna så är det nog helt okej. Blev ingen träning men jag tog en sväng i solariet där tanken var att jag skulle slå av ansiktskanonerna efter 10 minuter, men ja, jag somnade. Så lite flammig i ansiktet blev jag men det ska nog lägga sig tills imorgon. Har även precis provat Apotekets bus, den ska tydligen vara bra :)



Carro kom förbi en sväng förut också, men hon gick nästan lika fort för hon var tvungen att handla mat. Och ja, just nu sitter jag bara här, har fixat en liten grej till mammas blogg och nu funderar jag på kvällsfika och TV. Imorgon kommer mitt laptopfodral och S-video-sladden, då slipper jag kika på film på den här sketna skärmen.

Imorgon börjar jag inte förrän klockan 14 och drömmen vore väl ifall jag kunde sova läänge. Men som vanligt slår jag väl upp ögonen vid 9.

Ballar av stål:
- vad har ni gjort de senaste 2000 åren!?
- ehm vadå, jag är ju bara 25?
HAHA

later lovers ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har denna, den är bra! och det är bra för att den tar inte så mycket från början så det blir inte massa fula ränder om man nu skulle missa någonstans :p

2009-03-31 @ 13:38:02
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0