Watchmen.



What to say? jag är väl inte riktigt den typen som gillar sci-fi. Erika tyckte att den var välgjord, det kan jag iofs hålla med om men inte min typ av film. Ingen film man kunde "räkna ut" vad som skulle hända i slutet vilket var bra, men lite långdragen var den. Ja, den var helt okej men verkligen INTE något jag skulle se igen :P Och lång var den också! nästan 3 timmar..

Jaja, nog om det. Nu ska jag lägga mej framför TVn, äta upp det överblivna godiset ( :O ja det blev faktiskt över ) från bion och sedan sova. Imorgon är ingenting speciellt planerat direkt, tänkte städa och tvätta lite här och ifall kroppen tillåter även iväg och träna en sväng.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0